יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-07.02.2008

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 16:10 7/02/08    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-07.02.2008 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ חמישה סרטים חדשים:

ג'ונו (Juno)
הסרט ג'ונו מגיע אלינו עטור מועמדויות ופרסים, ביניהם ארבע מועמדויות לטקס האוסקר הקרוב, כולל הסרט הטוב ביותר והשחקנית הראשית, שלוש מועמדויות בטקס "גלובוס הזהב" האחרון, פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל רומא ועוד. וזוהי בהחלט ההפתעה של הקולנוע האמריקאי. הסרט, שהופק בתקציב עצמאי ודל במיוחד, כבר חצה את סך ההכנסות של 100 מיליון דולר. במרכז העלילה עומדת ג'ונו מקגאף (אלן פייג'), נערה בטוחה בעצמה וחצופה בגיל הנעורים, אשר מנהלת את סביבתה בגישתה הכי קולית והאדישה. בעוד רוב הנערות בכיתתה מעדכנות את עמוד המייספייס או מבלות בקניונים, ג'ונו השנונה מוצאת לעצמה עיסוקים אחרים. יום טיפוסי אחד הופך לממש לא כזה, כאשר היא מחליטה לקיים יחסי מין עם חברה המקסים והתמים בליקר (מייקל סרה). היריון לא מתוכנן מכניס אותה ואת חברתה למסע חיפושים אחר ההורים המושלמים, אשר יוכלו לאמץ את הנולד הרך מיד עם היוולדו.

ארה"ב 92 דקות
ביקורת אצלנו באתר: http://movies.israel.net/show.php?s=juno
האתר הרשמי ל הסרט: http://www.foxsearchlight.com/juno


מלחמתו של צ'ארלי ווילסון (Charlie Wilson's)
אי שם בשנות השמונים המוקדמות מתמנה צ'ארלי ווילסון (טום הנקס) לחבר בקונגרס מטעם מדינת טקסס. הודות לכריזמה והאישיות החיננית שלו, ווילסון יכול להרשות לעצמו התנהגות חופשית בהרבה מזו של חבר קונגרס סטנדרטי. ג'ואן הרינג (ג'וליה רוברטס), חברתו הוותיקה של צ'רלי, שתמיד סיפקה לו תמיכה כלכלית (ולעתים שימשה כמאהבת שלו), ידועה בתור מתנגדת חריפה לקומוניזם. היא משדלת את צ'רלי להתגייס לעזרת המוג'אהידין, לוחמי החירות האגדיים של אפגניסטן, שעד אז איש לא הצליח לגייס מימון ונשק עבורם כדי לתמוך בהם במאבקם לסילוק הצבא הסובייטי מאדמתם.

ארה"ב 97 דקות
http://www.charliewilsonswarmovie.co.uk


הפרפר ופעמון הצלילה (The Diving Bell and the Butterfly)
עד גיל 43, ז'אן-דומיניק בובי, העורך הראשי הכריזמטי של מגזין "אל" הצרפתי, זוהה תמיד עם תשוקתו העזה לחיים. בדצמבר 1995 חטף בובי שבץ קשה אשר פגע בגזע המוח שלו. הוא שקע בתרדמה והתעורר לאחר 20 ימים לגלות שלקה במחלה נדירה: מבחינה מנטאלית הוא ער, אך גופו משותק לחלוטין. בובי מסרב להשלים עם רוע הגזירה. הוא נחוש בדעתו לברוח מן השיתוק של "פעמון הצלילה" שלו, ולשחרר לחופשי את "פרפרי" דמיונו וחלומותיו. בעזרת האחיות המטפלות בו מצליח בובי ליצור תקשורת ייחודית בינו ובין העולם על-ידי תנודות ומצמוצים של עינו השמאלית. אלו משמשות עבורו כקוד המייצג את אותיות האלף בית. זוכה פרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל קאן 2007, זוכה פרס הסרט הזר הטוב ביותר בגלובוס הזהב 2008, מועמד ב- 4 קטגוריות בטקס האוסקר 2008.

צרפת/ארה"ב 112 דקות
http://www.thedivingbellandthebutterfly-themovie.com


שיחות עם אלוהים (Conversations with God)
מבוסס על הסיפור האמיתי של ניאל דונלד וולש, שספרו השפיע על מיליוני בני אדם בעולם. וולש (הנרי צ'רני) מתחיל את המסע שישנה את חייו וחיי רבים אחרים בתאונת דרכים בלתי צפויה, הגורמת לו לשבור את צאוורו ולאבד את עבודתו. כתוצאה משרשרת האירועים הזאת וולש הופך מבחור רגיל לחסר בית, הנאבק, בראש ובראשונה, כדי להישאר בחיים. וולש נאבק על כל פיסת מזון ונאבק גם להישאר שפוי, למצוא חברים חדשים ולנסות לחזור לחיים נורמלים. אבל בכל פעם שנראה שמשהו מצליח לו הכל הופך גרוע יותר. וולש מגיע לנקודה בה הוא מרגיש ככישלון מוחלט, מלא בכעס ומרירות, והוא שואל את אלוהים כמה וכמה שאלות נוקבות. להפתעתו הגמורה, הוא מתחיל לקבל תשובות. השיחות הבלתי-אפשריות לטענת וולש תועדו בספר שהפך לרב מכר בקנה מידה עולמי, ותורגם ל-36 שפות עד כה.

ארה"ב 109 דקות
http://www.cwgthemovie.com


משי (Silk)
ביצי תולעי משי. בכף יד אחת, ניתן לאחוז אלפים כמותם. כאשר מגפה המכתימה את הביצים פורצת בכל אירופה בשנות הששים של המאה ה – 19, היא מצליחה גם להדביק את המסחר באפריקה והודו, ולהשאיר את התעשייה העדינה הזו על סף אבדון. כדי להמשיך במסחר היוקרתי הזה, באלדביו מחליט לשלוח קצין צבאי צעיר (פיט) למסע מסוכן עד ליפן, מסע שיפריד לחודשים בינו לבין אשתו הלן (נייטלי). במסעו הוא פוגש את השליט המקומי המטיל מורא על כולם, הארה ג'וביי (יאקושו), איתו הוא יצטרך לנהל משא ומתן לקניית ביצי תולעי המשי יקרי הערך. וכאן, בעולם שלא דומה לאף מקום אחר, הוא יתאהב בפילגשו של הברון, אישה מסתורית ומשכרת ביופייה. ללא אוצר מילים משותף, יחד הם חולקים באהבה הנדונה לאבדון.

קנדה/צרפת/איטליה/יפן 110 דקות
http://www.silkmovie.com
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים