יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

משחק זה עניין של טעם?

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> דיוני קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
פנגו חתול קטן
חבר/ת פורום ותיק/ה
חבר/ת פורום ותיק/ה


בפורום מ: 11/06/02
הודעות: 218
מיקום: ירושלים

הודעהפורסם: 13:28 18/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

יש כאלה שאומרים שמשחק של משיהוא, נגיד על טום הנקס [שלדעתי הוא שחקן מדהים!]שאו שאוהבים אותו, או שנואים אותו, או זה פורסם דווקא באתר השנוא עליי, [הקבינט של דוקטור קליגי יש להם טעם זוועתי כי הם נתנו 2 כוכבים לשרק, את להציל את טוראי ראיין הם לא אהבו, ונתנו ללגעת במוות 5 כוכבים בטענה שזה יצירת מופת].
לא משנה בקיצור יש לנו טעם נגטיב.
אז מה אתם אומרים, יכול להיות שיש משהו שלא יאוהב סגנון משחק או שזה עובדה שמהו משחק טוב ואין על זה וויכוח?


[ הודעה זו נערכה על-ידי: פנגו חתול קטן בתאריך 2002-07-05 17:40 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
יעל
מבקרת בקולנוע
מבקרת בקולנוע


בפורום מ: 5/06/02
הודעות: 1581
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 20:37 18/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

כדי בכלל להתחיל לענות על כזאת שאלה נראה לי שכדאי לנסות להגדיר מהו משחק טוב. אם נגדיר מהו משחק טוב, אולי נוכל לענות על השאלה אם שחקן זה או אחר משחק טוב.
יש רעיונות איך להגדיר "משחק טוב"?
אני צריכה לחשוב על כך קצת בעצמי לפני שאגיב.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
יניב חקמן
חבר/ת פורום ותיק/ה
חבר/ת פורום ותיק/ה


בפורום מ: 11/06/02
הודעות: 184
מיקום: הרצליה

הודעהפורסם: 23:07 18/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

לא חייבים להגדיר משחק טוב, אפשר להגדיר משחק רע.
למשל, אלייז'ה ווד ב"שר הטבעות" זה משחק רע.

צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
יעל
מבקרת בקולנוע
מבקרת בקולנוע


בפורום מ: 5/06/02
הודעות: 1581
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 0:00 19/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

לא לא לא! עליך לנמק (כלומר: אני אשמח אם תנמק) כי אני דווקא חשבתי שאלייז'ה היה מוצלח ב"שר הטבעות". אני לא יודעת אם הוא משחק שם "טוב" או "רע", אני רק יודעת שנהניתי לראות אותו על המסך.
ואני לא מקבלת שאפשר להגדיר משחק טוב כ לא-משחק-רע. :razz:

[ הודעה זו נערכה על-ידי: יעל בתאריך 2002-06-19 01:03 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
פנגו חתול קטן
חבר/ת פורום ותיק/ה
חבר/ת פורום ותיק/ה


בפורום מ: 11/06/02
הודעות: 218
מיקום: ירושלים

הודעהפורסם: 12:38 19/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

לדעתי שחקן טוב, זה מישהו שמשחק קודם כל עם הרבה התכונות. כלומר שאתה רואה שחקן שמשחק עם רגש,ושהוא ניכנס לדמות ומשכנע אותך שהוא מתכוון למה שהוא אומר ושלא יראה כאילו הבמאי ביקש ממנו להגיד את זה, אז הינה אני אומר את זה. כמו ה"שחקנית" שרון דוראני, שלדעתי השחקנת הגוע ביותר שראיתי זה ממש משחק רובטי,היא צריכה לקלוט שאין לה את זה. דבר שני וחשוב מאוד שקשור להתכונות, זה לדבר בצורה טבעית,חופשיה,ומושחררת ושלא ישמע כיאלו זה מלאכותי ויראה כאילו אתם צופים עכשו באנשים אמתים ולא מול מצלמות.

מלבד זאת שהשחקן צריך לעביר את הדמות שהוא משחק נגיד ביישן, אז חשוב שהתנהגות שלו תהיה בישנית כגון תנועות גוף,טון דיבור, וחזות של איש ביישן. וגם חשוב שיצרו לחשקן דיאולגים טובים, נגיד משפטים שיעדו על כך שהוא בישן, והצופה יצליח להבין שהוא כזה. וגם לדעתי הוא צריך תגובות טביעות נגיד לא מוגזמות מדיי הוא ההפך לא רובוטיות מדיי [כגון דן תורג'מן ושרון דוראני].

מי שעומד ועשה את כל זה בצורה טובה ומשכנעת אז לדעתי הוא שחקן טוב אבל גם צריך ללמוד משחק חוץ מכשרון טבעי.

[את רוב הבדרים שצינתי למדתי בחוג תאיטרון].
שלכם,
פנגו




[ הודעה זו נערכה על-ידי: פנגו חתול קטן בתאריך 2002-07-04 14:21 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
יניב חקמן
חבר/ת פורום ותיק/ה
חבר/ת פורום ותיק/ה


בפורום מ: 11/06/02
הודעות: 184
מיקום: הרצליה

הודעהפורסם: 0:37 20/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

אני חושב שאלייז'ה ווד היה גרוע כי הוא התרכז במבטים שהביעו דאגה והיו מלאכותיים מאוד, בעוד ששחקנים כמו איאן מק'קלן הפגינו את המשחק ה"אמיתי" והטוב.
אני לא ראיתי את "אייריס", ואני יודע שג'ים ברואדבנט שחקן נפלא, אך אם הייתם תופסים אותי לפני האוסקר הייתי מהמר על מק'קלן כמועמד לשחקן המשנה הטוב אשר יחזיק את הפסלון.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
יעל
מבקרת בקולנוע
מבקרת בקולנוע


בפורום מ: 5/06/02
הודעות: 1581
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 10:04 20/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

טוב, כשאתה מזכיר את איאן מק'קלן אני באמת יכולה להבין את הפערים בין המשחק שלו לבין המשחק של אלייז'ה ווד. ועדיין, התחושה שלי עם הליהוק של פרודו היתה נוחה למדי.האמת היא שנוכל לבדוק את המשחק שלו בסרטים הבאים, בהם התפקיד של פרודו גדל או לפחות יש לו יותר זמן מסך כשרק הוא וסאם ביחד, ויש יותר מקום לראות משחק שהינו מעבר להבעות רבות משמעות.

וביחס לשאלה מה הוא משחק טוב:
אם אני מסכמת את מה שפנגו אמר, אז העיקר בעיניו הוא האמינות. שלא יראה כאילו השחקן משחק. ובכן, נשאלת השאלה, אם שחקן מגלם דמות שדי קרובה לדמות שלו בחיים, והוא מבצע את אותה דמות בצורה נפלאה ואמינה, האם זה הופך אותו לשחקן טוב? אני הייתי אומרת שבמקרה כזה השחקן שנבחר הינו ליהוק טוב לתפקיד בשל התאמתו, אך יתכן מאד שאותו שחקן יתקשה מאד לגלם דמות שונה בסרט אחר, מה שהופך אותו לשחקן לא מי יודע מה.

לדעתי שחקן טוב הינו שחקן שיכול לגלם מספר רב של דמויות שונות באופן אמין. אני אישית אוהבת שחקנים שיש להם נוכחות. שחקנים שכאשר הם נכנסים לפריים המבט שלך נמשך לכיוונם. שחקן תיאטרון כזה הוא ג'וליאנו מר (כמה חבל רק שאין שום שחקנית שיכולה לשחק לצדו בשל נחת זרועו).

נראה לי שכמעט תמיד ישנם חילוקי דעות די גדולים ביחס לשאלה אם X או Y הינם שחקנים טובים או איומים, וזה גורם לי לתהות. אם הקריטריון למשחק טוב הוא כל כך פשוט (אמינות, שלא נרגיש שזה שחקן) מדוע חלקינו רואים אמינות וחלקינו גריעות? אני לרב מרגישה קושי לקבוע אם מדובר במשחק טוב או לא (אלא אם כן זה ממש מקרה ברור).

[ הודעה זו נערכה על-ידי: יעל בתאריך 2002-06-20 11:11 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
נתי
חבר/ת פורום
חבר/ת פורום


בפורום מ: 15/06/02
הודעות: 31
מיקום: ירושלים

הודעהפורסם: 18:37 20/06/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

בקשר למשחק טוב או רע זה ממש מעצבן אותי שברוב הסדרות הישראליות {אם יוצא לכם לראות בכלל סדרות כאלה}בוחרים שחקנים כאלה גרועים שמוציאים לי את כל החשק לראות את הסדרה אפילו אם העלילה מעניינת.אני לא מבינה, חסר אנשים מוכשרים בארץ שיודעים לשחק? אני בטוחה שלא.
מה שאני כן בטוחה זה שהכל פרוטקציה ושמתקבלים לסדרות האלה דוגמנים או "בנים של". ראו דוגמה יעל בר זהר או גלית גוטמן שתיהן דוגמניות שעם כל הכבוד לזה שהן יפות כשרון המשחק שלהן שואף לאפס!אני לא רוצה לראות רק "פרצופים יפים" על המסך {אמנם זה נחמד} אבל , כמו שפנגו אמר - אני רוצה להרגיש שמה שאני רואה הוא אמיתי ולא משחק מול מצלמות.
אני לא מבינה איך יש אנשים שיכולים לראות סרט או סדרה שהמשחק כל כך גרוע וזה ממש נראה כאילו האנשים{מסיבות ברורות אני קוראת להם אנשים ולא שחקנים...} מצטטים מתוך טקסט.
ולסיום,ברצוני "לשבח" את "השחקנית המהוללת" שרון דוראני {עפרה מ"לגעת באושר"} שיודעת טוב מאד לזכור טקסטים בעל פה...
והפעם באמת לסיום, לאחר כל ה"ירידות" על הסדרות הישראליות בכל זאת יש כמה סדרות שבהם יש שחקנים טובים : קודם כל טירונות - סדרה מעולה והמשחק שם יוצא מן הכלל. הבורגנים- אמנם לא סדרה משהו אבל אי אפשר להגיד שחברי החמישיה הקמארית לשעבר הם לא שחקנים טובים .
וגם ב"לחיי האהבה"- אמנם יש שם כמה שחקנים "לא משהו"-וזה עדיין מצב טוב לעומת רמת אביב ג' שיא סמל למשחק הגרוע בהתגלמותו,אך בלחיי האהבה רוב השחקנים הם די טובים בייחוד נתי רביץ{יונתן} שהוא מעולה לדעתי.הפעם באמת זהו, נראה לי שבלבלתי לכם את השכל יותר מדי אך הייתי חייבת "לפרוק " את מה שיש לי.
אתכם הסליחה.

[ הודעה זו נערכה על-ידי: נתי בתאריך 2002-06-20 19:39 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני
Jupiter
חבר/ת פורום
חבר/ת פורום


בפורום מ: 9/06/02
הודעות: 28

הודעהפורסם: 8:20 2/07/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

עבורי מספיקה העובדה שיש כאלה שחושבים שיעל בר זוהר היא שחקנית מופת כדי להבין שאי אפשר להחליט אובייקטיבית האם שחקן הוא גרוע או מוכשר.
כל אחד מוצא את השחקנים שהוא מתחבר אליהם. יצא לי כבר לפגוש אנשים שחשבו שאדוורד נורטון לא משחק טוב. (הם עדיין באישפוז, אבל נראה לי שהם ייצאו משם בקרוב)
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני כתובת AIM Yahoo Messenger MSN Messenger מספר ICQ
סמדר
חבר/ת פורום
חבר/ת פורום


בפורום מ: 24/06/02
הודעות: 60
מיקום: אזור ירושלים

הודעהפורסם: 0:09 4/07/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

ציטוט:

בתאריך 2002-06-20 19:37, נתי כתב/ה:
בקשר למשחק טוב או רע זה ממש מעצבן אותי שברוב הסדרות הישראליות {אם יוצא לכם לראות בכלל סדרות כאלה}בוחרים שחקנים כאלה גרועים שמוציאים לי את כל החשק לראות את הסדרה אפילו אם העלילה מעניינת.אני לא מבינה, חסר אנשים מוכשרים בארץ שיודעים לשחק? אני בטוחה שלא.


דווקא הסדרות בארץ (במיוחד אופרות הסבון למיניהן) הן לא מדד לדעתי.
קודם כל, באמת בוחרים לשם שחקנים גרועים, כי כל מה שחשוב להם הוא ההתאמה של השחקן לדמות מבחינת המראה, ולא עד כמה האינטונציה שלו תתאים לסצינה.
שנית, ובניגוד למה שאמרתי כרגע, אני חושבת שלא השחקנים הם הבעיה בסדרות הללו, אלא הבמאים.
קחו לדוגמה את סמדר מ"לחיי האהבה" (שברח לי כרגע השם האמיתי שלה). מהפרקים שראיתי של הסדרה, היא משחקת ממש גרוע. הבעה אחת בלבד, בלי תנועות גוף כלשהן, בלי שינויי טון בכלל אלא אם כן היא ממש מעוצבנת. את "מרס תורכי" לא ראיתי, אבל שמעתי מכמה אנשים שהיא משחקת שם דווקא ממש טוב. המסקנה: הוראות הבמאי היו "אל תזוזי, אל תשני את הטון, אל תעשי הבעות כלשהן".
אולי לא, אבל במילא התסריטים של הסדרות האלה הם ברמה הכי ירודה שיש, אז מה זה משנה.

ובחזרה לשאלה מהו שחקן טוב: גם לי קשה להבחין. קל לי לשים לב בעיקר כשאלה שחקנים גרועים, ואז לא תמיד אפשר להצביע על הדבר שהופך אותם לכל כך גרועים, זה פשוט מרגיש מזוייף.

נ.ב. יעל הדר קוראים לה (ותודה לאורן).

[ הודעה זו נערכה על-ידי: QB* בתאריך 2002-07-04 01:18 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני
נתי
חבר/ת פורום
חבר/ת פורום


בפורום מ: 15/06/02
הודעות: 31
מיקום: ירושלים

הודעהפורסם: 10:26 4/07/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

יש משהו במה שאת אומרת,באמת שמתי לב שיעל הדר משחקת יותר טוב במרס טורקי אז או שהבמאי גרוע או שהדמות במרס טורקי הרבה יותר התאימה לה ואם זה כך אז כנראה שהיא לא שחקנית כזאת גדולה כי שחקן באמת טוב יודע לשחק הרבה דמויות.
בקשר לשרון דוראני אפילו הבמאי הכי מעולה לא יצליח להוציא ממנה טיפה של משחק טוב כי למי שממש "אין את זה" גם עשר שנים בבית צבי לא יעזרו לה.

[ הודעה זו נערכה על-ידי: נתי בתאריך 2002-07-17 12:08 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני
יעל
מבקרת בקולנוע
מבקרת בקולנוע


בפורום מ: 5/06/02
הודעות: 1581
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 10:34 4/07/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

אולי שחקנים, כמו הרבה אנשים, עושים בכל סיטואציה את המינימום המספיק כדי שזה "יעבור". אולי אין ליעל הדר מוטיבציה לשחק "נפלא" בכזאת סדרה. ואולי אין להם גם זמן לעבוד על ניואנסים. ואולי יש לסדרה מספיק מכורים אז לא צריך להתאמץ...
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית בקר באתר המפרסם
פנגו חתול קטן
חבר/ת פורום ותיק/ה
חבר/ת פורום ותיק/ה


בפורום מ: 11/06/02
הודעות: 218
מיקום: ירושלים

הודעהפורסם: 13:28 4/07/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

לדעתי יעל צודקת, כי באמת הבמאי לא השקיע בכלל במשחק, כי כל מה שמעניין אותם זה ריטניג, ושיש ריטניג גבוה אז לא אכפת.
למרות ש"לחיי האהבה" היא סידרה דווקא לא רעה, ניכר עלה שלא ישקעו מספיק במשחק, וחבל כי היתה לי הרגשה שהיה יכול להיות יותר טוב מבחינה זו.



[ הודעה זו נערכה על-ידי: פנגו חתול קטן בתאריך 2002-07-05 17:47 ]
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
וינסוס
חבר/ת פורום מתחיל/ה
חבר/ת פורום מתחיל/ה


בפורום מ: 26/09/02
הודעות: 6

הודעהפורסם: 9:24 12/10/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

עיינתי בכמה דיונים ישנים ולפתע מצאתי את הדיון הזה שהנושא שלו בהחלט מעניין מאוד,ואני מקווה שיוכל להתעורר לחיים פעם נוספת.לדעתי משחק הוא משהו נזיל מאוד,שקשה מאוד לקבוע את טיבו באמות מידה פשוטות.קודם כל צריך לזכור שדמות שמגולמת על המסך היא שילוב לא רק של משחק אלא גם ליהוק,כתיבה ובימוי.את המשחק עצמו אפשר לאמוד בכמה דרכים והראשונה שבהם היא ההכינסות החיצונית לנעליה של הדמות: שפת גוף,מימיקה,מניירות,יכולת פלסטית,טרנספורמציה חיצונית לדמות (זיקיתיות-מעבר חיצוני מושלם בין תפקיד לתפקיד,לרוב תלבושות ואיפור הן חלק משמעותי),מבטאים,יכולת לשחק על ציר זמן רחב יריעה ולעבור בין גילאים ותקופות וכו... אמת מידה נוספת היא ההיכנסות הנפשית והרגשית לדמות,לשחק מבפנים לדמות ולהעביר את כל עולמה הפנימי למסך,לעיתים מבט אחד של שחקן אחד יכול להיות יותר משמעותי מתפקיד שלם של שחקן שני (לדוגמא איאן מק'קלן הצליח להעביר כל כל הרבה רגש,חכמה,צניעות ועם זאת אצילות בכל מבט שלו ב"שר הטבעות",יותר מכל מה שהצליח אלייז'ה ווד להעביר בכל תפקידו רב הדקות),שמעתי בעבר אמרה שאומרת "ששחקן שמצליח לעשות הכי הרבה בהכי מעט הוא שחקן גדול באמת",וזהו נכון פעמים רבות,ההופעות הכי מינמליסטיות,מינוריות וטבעיות הן הרבה פעמים היפות והמרגשות ביותר.אך אמת מידה נוספת היא לא רק כבדות ורגש,גם קלילות היא אמת מידה חשובה,כריזמה קולנועית והיכולת לאלתר ולהנות מתפקיד גורמת לא פעם גם לצופה להנות מדמותו של השחקן (לדוגמא ג'ורג' קלוני שבעזרת כריזמה קולנועית מזכיר לי לא אחת את אלילי המסך של הוליווד הקלאסית,או אומה ת'ורמן ב"ספרות זולה" שהיא כל כך סקסית,קלילה,קולית וכריזמטית שהיא פשוט אדירה).ואמת המידה האחרונה שלי היא התמודדות עם דמות לאחרונה צפיתי ב"רשת שידור" המצויין של סידני לומט מ-76,בו מופיעה לה שחקנית לא ידועה במיוחד בשם ביאטריס סטרייט שכל הופעתה היא בת חמש דקות ולמרות זאת היא מצליחה לתמצת את כל נושא האישה הנבגדת ועוד לזכות באוסקר על הופעתה הקצרצרה במה שהפך להופעה זוכת האוסקר הקצרה בהיסטוריה,מה שמראה "שאין תפקידים קטנים",ושחקנים לכל אורך ההיסטוריה הוכיחו שהופעה קצרצרה יכולה להיות לא פחות משמעותית מהופעה ארוכה,קחו לדוגמא את כריסטופר ווקן (2 דקות ב"ספרות זולה"),ג'ודי דנץ' (8 דקות ב"שייקספיר מאוהב") ועוד רבים וטובים שהעניקו הופעות קצרות ומצויינות כאחד,מצד שני גם הופעה ארוכה מדי היא דבר שיש להתמודד איתו כמו מופע היחיד של תום הנקס ב"להתחיל מחדש" או הופעותיו הארוכות של קנת' בראנה בעיבודיו השייקספיריים וגם הם מצליחים לעמוד בכך בהצלחה כך שזמן כמו גם טקסטים לא מוצלחים יכולים להיות גורמים משניים בלבד כשחקן הוא מספיק מוצלח ולהוט כדי לעשות את המיטב שלו בתפקיד.לסיכום משחק טוב יכול להימדד בשלל צורות ,אך לדעתי משחק רע הוא דבר כמעט זהה בכל המקרים חוסר רגש,להט,או כשרון הם דברים שתמיד יכשילו שחקן,ועם זאת לדעתי הדבר הגרוע מכל הוא דווקא משחק סתמי הוא התעללות של שחקן בתפקיד רב פוטנציאל שרק בגללו הופך לזוועתי.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
ג'ינג'ית
חבר/ת פורום מתחיל/ה
חבר/ת פורום מתחיל/ה


בפורום מ: 6/10/02
הודעות: 13
מיקום: מרכז

הודעהפורסם: 20:23 12/10/02    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

אני מאוד מסכימה עם הניתוח המעמיק של וינסוס לגבי משחק. נדמה לי שהדבר הבולט ביותר במשחק שנגדיר אותו כ"גרוע" הוא חוסר להט (סטייל לירון לב המזעזעת) או חוסר יכולת לשכנע את הקהל באותנטיות של הדמות.
לדעתי יש שחקנים שהם שחקנים טובים "אבסולוטית". אלה שחקנים מגוונים, שעושים דמויות שונות לחלוטין באופיין מסרט לסרט, ובכל דמות מצליחים לשכנע, לרגש ולהיות אותנטיים. הם כאלה שניתן לומר שהם אוטומטית מעלים את הרמה של כל סרט.
דוגמאות?
רוברט קרלייל ("פול מונטי", "טריינספוטינג", פשוט מרגש עד דמעות באיכויות המשחק. אפילו בקליפ החדש של אואזיס...)
ברנדה בלת'ין("להציל את גרייס", "קול קטן", "סודות ושקרים", ועכשיו בקומדיה אמריקאית "ממש מושלמות")
אדוארד נורטון, כמובן (אין צורך להציג... מעלה את הרמה בכל סרט, אפילו הבינוני ביותר)
הרווי קייטל
יואן מקגרגור (גם בוחר תסריטים איכותיים במיוחד כמו "כתוב בעור", "התזמורת", "וולווט אנדרגראונד". גם יפה, וגם אפילו יודע לשיר! יותר מזה?)

כמו שאפשר לשים לב, הרוב בריטים...
עוד רעיונות לשחקנים "טובים אבסולוטית"?

אגודל למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> דיוני קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים