יעל מבקרת בקולנוע מערכת הפורומים של האתר
|
|
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר/ת |
הודעה |
מסמר חלוד חבר/ת פורום
בפורום מ: 26/06/02 הודעות: 99 מיקום: מרכז
|
פורסם: 21:48 9/07/02 נושא ההודעה: |
|
|
אני לא יודע לגביך , אני אעדיף את הסרטים הישנים של היצ'קוק הרבה לפני כל סירטי צעקה/אני יודע מה עשית בקיץ/וכולי סרטי מתח מודרניים.
אני מעדיף סרט חכם ( עיין ערך: אלפרד היצ'קוק ) , על פני סרט קיץ נטול שכל ( עיין ערך: ספיידרמן ).
אל תבין לא נכון. יש גם היום במאים כשרוניים ובעלי מעוף. זה לא עניין של שנת ההפקה , זה עניין של איכות.
|
|
|
|
|
מוש השור חבר/ת פורום מתחיל/ה
בפורום מ: 4/07/02 הודעות: 12
|
פורסם: 15:59 13/07/02 נושא ההודעה: |
|
|
אני חושב שהסרטים של היצ'קוק עובדים גם היום. נכון שחלק מהדברים נראים נדושים בגלל שכולם חיקו אותו. אבל עדיין פסיכו היה אחד הסרטים היותר מפחידים שראיתי. ובכלל הסרטים שלו עדיין מצויינים למרות פער הזמן.
דיברתם הרבה על הציפורים, וגם קראתי באיזה מקום שיש על הציפורים אלפי תיאוריות, וספרים שלמים. אבל לדעתי זה הסרט הכי פחות טוב שלו. הוא לא מפחיד, וגם לא מצאתי בו שום עניין, סרט עם ציפורים שתוקפים אנשים, זה הכל. מישהו יכול אולי להסביר לי למה הציפורים נחשב לאחד הסרטים הגדולים שלו.
לגבי הקטע הזה שהיצ'קוק מופיע בכל הסרטים שלו, איפה הוא מופיע ב"החבל"?
כל הסרט מתרחש בחדר אחד, עם משהו כמו עשר דמויות, וזהו.
ודרך אגב אני פעם בערך חשבתי ש"מתח גבוה" של מל ברוקס הוא של היצ'קוק. פעם כשניסיתי להיזכר איזה סרטים של היצ'קוק ראיתי, זכרתי סרט אחד עם בית משוגעים ומנהל חדש וכו' (מתח גבוה), והייתי בטוח שזה סרט של היצ'קוק. רק מאוחר יותר נזכרתי שזאת היתה הפרודיה של מל ברוקס. |
|
|
|
|
מסמר חלוד חבר/ת פורום
בפורום מ: 26/06/02 הודעות: 99 מיקום: מרכז
|
פורסם: 16:14 13/07/02 נושא ההודעה: |
|
|
איך יכולתי לשכוח את האחים כהן , איך??
אין ספק - 'אחי איפה אתה' , סרט מופת!
ג'ורג' קלוני , במשחק מעולה ( לא שבשאר הסרטים שלו הוא משחק רע... ) , תסריט מבריק וביצוע מושלם של בעצם כל מי שנגע בסרט.
פסקול ענק!
גאונים.
_________________ תודה שלום ובטחון! |
|
|
|
|
יעל מבקרת בקולנוע
בפורום מ: 5/06/02 הודעות: 1581 מיקום: חיפה
|
פורסם: 19:19 13/07/02 נושא ההודעה: |
|
|
תשובה למוש השור:
היצ'קוק מופיע כתמונה על שלט ניאון אותו ניתן לראות מהדירה! http://us.imdb.com/Trivia?0040746
אגב, לסרט באנגלית קוראים "חבל" ולא "החבל". מעניין שדווקא יש הבדל במשמעות ובתחושה בין ה חבל לסתם חבל כלשהו. קצת כמו הרצח בסרט שהינו, חסר משמעות. סתם רצח. לא הרצח.
[ הודעה זו נערכה על-ידי: יעל בתאריך 2002-07-13 20:22 ] |
|
|
|
|
יריב כוכב אתר
בפורום מ: 23/06/02 הודעות: 7 מיקום: נתניה
|
פורסם: 12:38 14/07/02 נושא ההודעה: |
|
|
לטעמי הגאוניות של היצ'קוק היא גם במקוריות, אך לא רק. נכון שהיום עושים סרטים עם הצון טוויסטים, מסובכים הרבה יותר, אך צריך לזכור של מי היתה ההשראה לכך. מי היה הראשון ךבצע ולחדש. בכך נמדדת גאוניות. בנוסף, צריך להיזכר באיזה תנאים עבד היצ'קוק. קחו לדוגמה את סצינת המקלחת מפסיכו. אפילו בחידוש שנעשה, השתמש הבמאי בדיוק באותן זויות מצלמה של הסכין, ובדם הזורם לאחר מכן. למרות שלהיצ'קוק לא היה קשר לחידוש ניתן היה לחוש את טביעת ידו בכל פריים ופריים בסצינה. לטעמי, זו אחת מסצינות הרצח המצמררות ביותר שראיתי, למרות שלא ראו בסצינה זו ולו דקירת סכין אחת. המסר הועבר בצורה מדהימה. בימינו, בלי הרבה דקירות וגועל נפש שמלווה לכך, אי אפשר לעשות סצינת רצח, והדגש הוא על האקט עצמו ולא על האירוע. בזו מתבטאת לטעמי יותר מכול הגאוניות של היצ'קוק. |
|
|
|
|
Oren עורך ובונה האתר
בפורום מ: 5/06/02 הודעות: 2952
|
פורסם: 19:12 4/08/02 נושא ההודעה: |
|
|
כיתבו לנו סקירה על הבמאי האהוב עליכם
כמו שאתם בוודאי יודעים, יש לנו באתר מדור מאמרים. אחת ממטרותיו היא לאפשר לגולשים שלנו לפרסם מאמרים הקשורים בקולנוע. במסגרת זו, נשמח מאוד לקבל מכם סקירה על הבמאים האהובים עליכם.
סקירה כזו צריכה לכלול: ביוגרפיה קצרה, פילמוגרפיה של הסרטים המרכזיים בקריירה של הבמאי.יהיה נחמד אם תשתפו אותנו בכמה אנקדוטות עליו ובסיבות שגרמו לכם לאהוב את היצירות שלו (ואותו).
אם תצטרכו עזרה, אל תהססו לכתוב לנו - אנחנו נפנה אותכם לאתרים רלבנטיים שיעזרו לכם לאסוף מידע על מושא הסקירה שלכם. |
|
|
|
|
נור חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 26/02/03 הודעות: 163 מיקום: תל אביב
|
פורסם: 22:33 26/03/03 נושא ההודעה: |
|
|
הדיון הזה אמנם ממש עתיק (כבר בן חצי שנה ) אבל איך אפשר לדבר על הבמאי האהוב בלי להזכיר את לינץ', ספייק לי, לואץ' ואלמדובר?
מין הסתם יש עוד כמה ששכחתי, אבל נדמה לי שאלו שלושה במאים שממש נתנו משמעות חדשה לקולנוע. יצרו שפה קולנועית חדשה, לא פחות.
לינץ' - בגלל ההומור והעיסוק המעניין בפסיכולוגיה
ספייק לי - בגלל סגנון העריכה החדשני של "לא יכולה בלי זה", ובגלל העיסוק המעניין בגזע
לואץ' - בגלל העיסוק בזכויות אדם
אלמדובר - בגלל הצבעוניות שלו, נדמה לי שאין עוד במאי שהשתמש כמוהו בצבע. אולי רק קיובריק ב"תפוז מכאני", אם כי זה רק דומה זה לא זה.
נערך לאחרונה על-ידי נור בתאריך 19:11 27/03/03, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
|
|
|
William Wallace כוכב/ת פורום
בפורום מ: 3/01/03 הודעות: 1456 מיקום: גבעת שמואל
|
פורסם: 0:31 27/03/03 נושא ההודעה: |
|
|
בגלל נור גם אני יכתוב פה למרות שזה ישן:
דיוויד פינצ'ר- הרבה בגלל fight club אבל גם המשחק,הנוסע השמיני 3,Se7en, Panic Room וכמובן כי הוא שיתף גם פעולה עם האהבה האחרת שלי-אירוסמית עם-Janis got a gun
מל גיבסון-עשה רק שתי סרטים אבל לב אמיץ נקרא כמו 10...
ספילברג-תמיד אהבתי סרטים שלו כמו אינדיאנה ג'ונס ופארק היורה אבל אחרי Minority Report אני ממש ממש מעריך אותו ויותר אוהב. אבל A.I. מוריד קצת מהערכה,אבל הוא עדיין תותח.
רוברט זמקיס-בגלל טרילוגיית בחזרה לעתיד, פורסט גאמפ ו-רוג'ר ראביט.
ריצארד דונר-בגלל השיתוף פעולה הותיק עם מל גיבסון ב-נשק קטלני 1 עד 4, מווריק, ו-Conspirecy Theory .
אפשר להוסיף גם את-אוליבר סטון בגלל סרטי וויטנאם-פלאטון ו-נולד בארבעה ביולי (טום קרוז באמת נולד ב-3 ביולי דרך אגב...)
ווס קרייבן-אשף האימה. האיש שגרם לי פעם ראשונה לשקשק בקולנוע. (אל תתנו לילדים שלכם לראות את סיוט ברחוב אלם בסביבות גיל 9...)
וגם את רידלי סקוט שיש לו סרטים חביבים. |
|
|
|
|
Oren עורך ובונה האתר
בפורום מ: 5/06/02 הודעות: 2952
|
|
|
|
|
נור חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 26/02/03 הודעות: 163 מיקום: תל אביב
|
פורסם: 1:31 19/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
תשובה לאורן על שאלה שנשאלה במקום אחר -
(לא זוכרת איפה בדיוק. אני קצת שיכורה - אני בחופש, נגמר התואר !!! וחיי לילה מפוארים, פיצוי על חצי השנה האחרונה, ואני אפילו מאוהבת קלות)
למה טריפו?
כי יש בקולנוע שלו (ואולי בכלל בקולנוע 'הישן') משהו שמאוד מכיר אנשים ומבין מה מניע אותם, למה הם עושים כך וכך במובן העמוק ביותר. בזול וגים למשל (סרט מושלם. יש מעט כאלה אבל זה בהחלט אחד מהם - יום ג' ערוץ 4 תראה ותגיד לי איך היה) טריפו אומר משהו על חברויות בין גברים ועל הקשר שלהם לאישה, וזו אמירה רבת רבדים (איזו מילה יצאה לי) על פחד קמאי (שוב!) של גברים מנשים ועל כמה קשר בין שני חברים יכול להיות חזק. על כמה הם יכולים להתגבר על מכשלות. טריפו מראה כמה אנשים הם סתגלנים.
זה בשונה מקולנוע 'חדש' שתמיד יש תחושה של במאי שנורא מתחכם ומתאמץ, וגם אם לפעמים זה וירטואוזי (למשל ממנטו) יש תחושה שבעצם אין את היכולת לומר משהו אמיתי על בני אדם. טרנטינו למשל, שאני אוהבת מאוד את הומור שלו, מאוד מתחכם, ולמרות שיש שם אבחנות מעניינות, הן מטושטשות. טריפו עושה את הכל בפשטות. אולי בגלל זה אני אוהבת את סרטי 'דוגמא'. יש תחושה של חזרה למשהו בסיסי. לקולנוע שהוא קצת יותר ממוצר שאחר כך אפשר לקנות את הפסקול שלו. (וכמובן שגם טריפו זה מוצר).
כמובן שלא כל הקולנוע החדש הוא כזה - ראיתי אתמול את 'אביב של סתיו' (עכשיו בקולנוע ליד ביתך!). סרט צ'כי של במאי לא מוכר. סרט על זוג קשישים שחי יחד הרבה שנים. הוא איש גדול מהחיים - עם הקסם וההומור שיש בכל זה אבל גם עם כל חוסר האחראיות של אדם כריזמטי. היא אישה בינונית כמו רובנו שכועסת עליו אבל גם שמחה על מזלה הטוב שזימן לה חיים ליד איש כזה. זה סרט שיש בו את האובזרבציות האלו על בני אדם, שעושות קולנוע (וגם ספרות וגם תיאטרון וצילום ואמנות בכלל) למרגש באמת. כזה שמשהו ממנו נשאר הרבה ימים אחר כך.
אורן, קיבלת תשובה לא? לילה טוב |
|
|
|
|
Oren עורך ובונה האתר
בפורום מ: 5/06/02 הודעות: 2952
|
פורסם: 12:03 20/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
תודה על ההענות לבקשתי.
רק לידע כללי, נכון לשנים האחרונות, יש בטלוויזיה בדירתי רק את שני הערוצים הרגילים (אז לא יכולתי לראות את ז'ול וג'ים). אם תרשמי כאן 2-3 סרטי "חובה" של טריפו, אני ושאר הקוראים נוכל "לסמן" אותם לצפיה עתדית כשתהיה לנו הזדמנות.
[אגב, אני חייב לציין, שאני "לא מחבב" את הסיגנון של סרטי דוגמה]
בקשר ל"אביב של סתיו", קרן כתבה עליו ביקורת בתחילת החודש הקודם וגם בפורום עופר לוי המליץ עליו:
http://movies.israel.net/forumnew/viewtopic.php?p=6326 |
|
|
|
|
עמית חבר/ת פורום
בפורום מ: 23/06/03 הודעות: 27 מיקום: ראשון לציון
|
פורסם: 19:30 20/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
לדעתי האישית אין על מייק לי..
אמנם ראיתי רק שתי סרטים שלו "ערום" ו"סודות ושקרים" אבל הם בהחלט הספיקו לגרום לי הערצה הענקית לסרטיו ולחיבור עם הנושאים שבוא הוא נוהג לעסוק.
הרגישות שלו עם הדמויות וביטוי הכאב הלונדוני שחשים אנשי המעמד הנמוך, צורת העבודה שלו המפרכת עם שחקניו שנמשכת חודשים על גבי חודשים גרמה לי להעריץ אותו עוד יותר.
הוא מנתח בסרטיו באופן מדוייק וכואב את קיומם חסר התקווה של העניים, חסרי הבית והמובטלים מתוך הדחף לעסוק בחיים האמיתיים, בבעיות אמיתיות וביחסים אמיתיים בין בני אדם.
אגב למי שלא יודע.. בקשר לצורת העבודה שלו.. למייק לי אין בכלל תסריט לפני שהוא מתחיל לעבוד עם השחקנים. יש רעיון ודמויות שאותם הוא יוצר יחד עם השחקנים והוא מתחיל לעבוד איתם שישה חודשים ומתוך המפגשים עם השחקנים עולים רעיונות ורגשות, ומתוך האילתורים בחזרות נוצרת העלילה וברגע שמתחילים הצילומים הכל כבר כתוב ואין מקום לאילתורים.
למי שלא ראה..או מעוניין לראות סרט של מייק לי אני הייתי ממליץ לראות קודם את "סודות ושקרים" ורק אז את "ערום" |
|
|
|
|
אורח
|
פורסם: 20:09 24/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
אורן, שאלת על סרטי טריפו -
כאמור 'זול וגים', שנחשב בצדק לסרט הטוב ביותר של טריפו. אבל גם 'הכלה לבשה שחורים', 'שתי אנגליות' (השלישי בסדרת סרטי דונאל). ואני אישית מאוד אוהבת את 'האישה ממול', שלא נחשב לסרט חשוב שלו.
אגב עוד סיבה ללמה טריפו - כי אני חושבת שכמו שבמקצוע שלי יש כמה מאמרים של פרויד שהם חובה, כך גם מספר סרטים ובמאים בקולנוע, וטריפו הוא אחד מהם. אני יודעת שזו דעה שנחשבת מיושנת (יאיר רווה בהעיר כתב רעות על השקפה כזו רק לפני שבוע, אבל מצד שני הוא לא מסוגל לזהות קולנוע טוב גם אם הוא יתן לו נגחה לפרצוף), אבל אני לא יכולה באמת לחשוב על מישהו שהסרט שהוא הכי מדבר עליו זה השוטר בגן הילדים כמי שאוהב קולנוע. |
|
|
|
|
נור חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 26/02/03 הודעות: 163 מיקום: תל אביב
|
פורסם: 20:12 24/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
זו היתה כמובן אני |
|
|
|
|
Oren עורך ובונה האתר
בפורום מ: 5/06/02 הודעות: 2952
|
פורסם: 14:54 28/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
מעניין שלא הזכרת את "400 המלקות" (LES QUATRE CENTS COUPS). חשבתי שהוא הסרט של טריפו, כמעת תמיד מזכירים אותו וגם מיוחסת לו השפעה גדולה על סרטי קולנוע רבים. [למתעניינים, הינה כתבה שפורסמה באתר האוזן השלישית על סידרת דואנל].
מכיוון שיש לי חשש שלא אוהב את סרטיו, חשוב לי לבחור בזהירות את הסרט הראשון שלו אותו אנסה לראות. האם לא כדאי לי לנסות להתחיל דווקא עם "400 המלקות"? |
|
|
|
|
נור חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 26/02/03 הודעות: 163 מיקום: תל אביב
|
פורסם: 18:58 28/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
לא הזכרתי את '400 המלקות' פשוט כי שכחתי, אבל בהחלט היה צריך להוסיף אותו. עוד טעות שעשיתי - אמנם זאן פייר לאו, שמשחק את אנטואן דואנל בחמשת הסרטים שעוקבים אחרי חיי דואנל, עושה ב'שתי אנגליות' את התפקיד הראשי אבל 'שתי אנגליות' הוא לא אחד מחמשת סרטי דואנל (שם קוראים לו קלוד). טעות לעולם חוזר...
סרט שטוב להתחיל להכיר איתו את טריפו ישודר היום (23:50) בערוץ הסרטים (אני יודעת שאין לך כבלים אבל אני מניחה שאתה לא חי על אי בודד ). שמו 'האישה ממול' (עם ג'ראר דפרייה ופאני ארדן, אשתו של טריפו). הוא יותר ידידותי כי הוא צולם בצבע, והוא יחסית 'מודרני' באופן שבו הוא מתאר את הרומן בין שני השחקנים הראשיים (אגב, הסרטים של טריפו תמיד עוסקים באהבות). צפייה טובה נור |
|
|
|
|
פנגו חתול קטן חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 11/06/02 הודעות: 218 מיקום: ירושלים
|
פורסם: 20:01 28/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
הבמאים האהובים עליי (ועל רבים אחרים)
טוב כמובן :
סנטלי קובריק-יש בו הכל ! אני ממש מעריץ אותו, כי הקולנוע שלו היה "טוב" והוא היה אמיתי ,היו לו אימרות קשות ונועזות-ולקובריק לא היה אכפת, כי הוא אמר את האמת ואת מה שהוא מרגיש, גם אם זה לא היה נעים לשמוע (התפוז המכני זה דוגמא הכי טובה לכך) הלוואי שהיה עוד במאיים כמהו היום ליצורים אכפת רק מכסף והצלחה ומלקקים לקהל כדי לשבור קופות,לתרבות המיינסטרים האיומה, לא אכפת להם שהם עושים זבל של קולנוע.
חוץ מזה כול הסרטים שלו עשויים טוב, הוא פשוט ידע ליצור וידע לעשות קולנוע היה לו כישרון עצום מימדים פשוט.
סרטים בולטים : התפוז המכני,הניצוץ,אודיסאה בחלל,לוליטה מאטל ג'אקט ועוד....
אלפרד ה'ציקוק-אין מה לעשות עם גאונות לא מתווכחים,יוצר סרטי המתח הטובים ביותר אי פעם איש שהביא לעולם את המבנה של סרטי המתח בעצם תוך תרגלים מבריקים.
סרטים בולטים :פסיכו,הציפורים,חלון אחורי,החבל,מזימות בין-לאומיות ועוד רבים...
פדריקו פליני-קולנוע איטלקי אימיתי,בסרטים הכי מיוחדים מקוריים ומסקרנים שיש, מלאי קסם ומדהימים.
סרטים בולטים :שמונה וחצי,דולצ'ה ויטה,ג'ולייטה של הרוחות,לילות כביריה ועוד...
פרנסיס פורד קופלה-במאי מעולה ודגול יצר הרבה מעשה גאונות.
סרטים בולטים : הסנדק 1 2 ו 3,אופקליפסה עכשו,הנובאה,ראסטי ג'יימס,דראקולה ועוד...
סטיבן שפילברג-אין מה לעשות לשנות,ואין מה להתווכח, היוצר הדגול של הסרטים המצליחים ביותר, ושוברי הקופות הגדולים, שעם זאת לא מתפשרים על איכות ורמה (כלומר לא יוצר זבל) התעסק בכול כך הרבה ז'אנרים בקולנוע-האיש והאגדה.
סרטים בולטים : יש יותר מדיי...
טים ברטון-העיצוב תמיד מושקע,בדיוק כמו הסרטים.
סרטים בולטים : סליפי הולו,המספריים של אדוארד,פלישה למאדים,כוכב הקופים ועוד...
פרדו אלמדובר-חוץ משני סרטו המפוסמים,יש לו עוד לא מעט סרטים קטנים יותר אבל מעולים לא פחות,אלמדובר זה סרטים עם הרבה רגש,הומור,ואמנותיות על המסך,יוצר סרטים באמת מדהימים.
סרטים בולטים :הכל אודות אמא,דבר אליה,אהבה בשר ודם,מה עשיתי שזה מגיעה לי ?,קיקה.
זה מה שאני זוכר בנתיים אבל יש עוד הרבה במאיים שנאי מכיר אולי סרט אחד או שתיים שלו אבל אני אוהב את דרך שלו למשל קווין סמית',דיויד פינצ'ר,הבמאי של רקוויאם,וודי אלן ועוד ועוד... _________________ שלכם,
פנגו קטן. |
|
|
|
|
don corlone חבר/ת פורום
בפורום מ: 7/05/03 הודעות: 30 מיקום: נתניה
|
פורסם: 16:27 31/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
יש כמה אני לא אוהב אחד ספצפי א הנה
1)רדלי סקוט-בהחלט במאי אם האווירה הכי יפה ואני בלי שלסרט אין אווירה אני לא ממש אוהב והאווירה שרדלי עושה היא פשוט אדירה גם בלק הוק דאון וגם בגלדיאטור המדהים......
2)סטיבן ספילברג-לדעתי האיש בונה את הסרטים שלו בהכי מקצעיות לדוגמה דו" מיוחד שזה הסרט של ספילברג הכי אהוב עלי והוא יודע לעשות הרבה סוגים של סרטים כגשון מלחמה,מדע בדיוני,וגם קומדיה קלילה כמו תפוס אותי אם תוכל,יש לו הרבה סגנונות והוא עשה את הסצינה הקלנועית האהבוה אלי הפלישה לנורמדי.
3)טרנטינו-ספרות זולה אין על הסרט הזה פשוט גאוני טרנטינו המציא סגנון חדש בקולנוע שלא ראינו את זה לפני כלבי אשמורת וספרות זולה הסגנון האהוב עלי ביותר הוא הסגנון של טרנטינו גם סרטים בסגנון שלו זה סנאץ,לוק סטוק ושני קנים מעושנים,גו,
4)מרטין סורקזה-מביא את סרטי ניו יורק המרתקים ואני אוהב את רוב סרטיו ובעיקר את סרטי המאפיה פשע שלו,החברה הטובים,קזינו,נהג מוניות,והשור הזועם זה לא מאפיה פשע,וגם את כנפיות ניו יורק די נחמד אני אוהב אצלו איך שהוא מספר סיפורים
5)דיוידי פינצר-יש בסרטים שלו סגנון יחודי שישר אם רואים את הסרט שלו יודעים שזה דיוידי פינצר עשה כמובו מועדון קרב הוא הגדול מכולם שלו וזה ממש אומנות הסרט הזה בין האהובים עלי אבל גם החדר טוב וגם שבעה חטאים את המשחק לא ראיתי ואם מדברים אל דיוידי פינצר אז האם יש דיוידי סרט נוסף שעומד לצאת??? |
|
|
|
|
William Wallace כוכב/ת פורום
בפורום מ: 3/01/03 הודעות: 1456 מיקום: גבעת שמואל
|
פורסם: 23:22 31/08/03 נושא ההודעה: |
|
|
לא מתוכנן לצאת בקרוב עוד DVD של סרט של דיוויד פינצ'ר כי "החדר" היה הסרט האחרון אותו ביים ועוד לא ידוע מה יהיה סרטו הבא כרגע אחרי שהוא ירד ממשימה בלתי אפשרית 3.(שאני חושב שזה טוב כי זה לא מתאים להיות סרט שלו...).
את המשחק אגב כדאי לך לראות,והסרט החמישי שהוא ביים שלא הזכרת הוא הנוסע השמיני 3. |
|
|
|
|
Elad ZZZ חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 1/01/04 הודעות: 292
|
פורסם: 16:58 10/02/04 נושא ההודעה: |
|
|
עולם הקולנוע מורכב לפי 3 גאונים, וואנגארדים, מחוננים:
1. סטנלי קובריק - רובד עליון מעולה, רובד משני מדהים!!!!!!! (אני מניח שד
2. אלפרד היצ'קוק - כל סרט מתח, מסתורין, תעלומתי ובעל היבטים פסיכולוגים ונפשיים היה מבוסס על אחד מן הסרטים הנפלאים והמרתקים של המאסטרמיינד הזה..
3. דיויד לינ'ץ - גאון.. פשוט גאון! ("בטירוץ ובשיגעון קיצוני ניתן לראות אגו" - Elad ZZZ) _________________ "who is John Galt"
|
|
|
|
|
noni_dp חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 6/06/03 הודעות: 181 מיקום: ירושלים
|
פורסם: 16:03 12/02/04 נושא ההודעה: |
|
|
אני מאד אוהב את הסרטים של וודי אלן, ואותו כיוצר, אך קצת קשה לי להשוות אותו לבמאים אחרים כבמאי. וודי אלן משתמש בקולנוע כדי להעביר בצורה ישירה מסרים שונים על החברה ואת דעותיו האישיות, ועל כן, אני לא יכול לומר אם מה שאני חושב עליו זה באמת כבמאי ולא כיוצר בכלל (לעתים קרובות המשחק בתור השחקן הראשי גם מושך קצת תשומת לב שיכולה להפריע לשיפוט נפרד. יכול להיות, וכנראה, שלסרטים שלו היה אפקט אחר לגמרי אם לא הוא היה מככב בהם).
מלבדו, אני מאד אוהב את רידלי סקוט. הוא פשוט מצליח לעניין אותי באופן קבוע... |
|
|
|
|
yevgeniy_11 שחקנ/ית פורם ראשי/ת
בפורום מ: 19/04/03 הודעות: 787
|
פורסם: 19:59 13/02/04 נושא ההודעה: |
|
|
יש לי כמה:
סטיבן ספילברג- אחרי דוח מיוחד, אינטליגנציה מלאכותית, טרילוגיית פארק היורה ואינדיאנה ג'ונס, אימפריית השמש, רשימת שינדלר, להציל את טוראי ריאן ותפוס אותי אם תוכל, איך בכלל אשפר שלא לאהוב את יצירותיו של ספילברג.
פיטר ג'קסון- אחרי שר הטבעות בשבילי הוא אחד הבמאי הכי טובים בעולם.
מייקל ביי- אחרי הרבה סרטי אקשן מעולים וגם אחרי שבחורים רעים 2 היה מעולה פשוט אי אפשר להתאכזב ממנו.
רוברט רודריגז- במאי מעולה שעושה סרטים מעולים, והוא גם כישרוני: חוץ מבימוי הוא עוסק בצילום סרטיו, הלחנת המוזיקה, תסריטאות , הפקה ומה לא. אני מעריץ אותו כבר מסרטו הראשון- אל מריאצ'י.
רומן פולנסקי- עוד במאי מופתי עם הרבה כישרון לעשות סרטים בסגנון איטי, אבל יחד עם זאת סרטיו מצליחים לערער את השלווה ולגרום לחשוב. בין סרטיו הבולטים: השער התשיעי, הפסנתרן וצ'ינהטאון.
טים ברטון- יוצר סרטים מעולה, כל סרטיו מותחים, טיפה מצחיקים והכי חשוב מרגשים ומלאי אווירה קסומה או מפחידה. סרטיו הבולטים: המספריים של אדוארד, סליפי הולו, הפלישה ממאדים, אד ווד, ביטלג'וס ובאטמן 1+2. |
|
|
|
|
|
|
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|